l’espai de la cura del cos

Un espai que ens apropa al món dels adults. Imitem allò que sentim, manifestem allò que ens preocupa i interessa i amb la relació dels companys, puc satisfer unes necessitats, puc descobrir i aprendre.

Un espai que afavoreix el fet d’agafar diferents rols: avui sóc metge i demà potser perruquer.

Un espai on descobreixen el seu cos, els canvis i les necessitats d’aquest, on s’aprèn que és important cuidar-lo.

Un espai on es creen uns sentiments, i es poden expressar : no em trobo bé i em cal anar al metge, estic millor quan el metge em dóna una solució, m’agrada anar a la perruqueria perquè estic més bonica.

Un espai on aprenem a utilitzar un llenguatge molt específic a la consulta del metge (estris, noms de malalties,..) i també a la perruqueria.

Un espai que afavoreix el treball del llenguatge escrit: faig una recepta, apunto l’hora de visita, anoto el pes i la talla del malalt, etc.

Aquesta entrada ha esta publicada en Curs 2010-2011. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

