PRIMERS DIES A P-3

El dia 12 els 24 infants que començaven a l’escola, van anar arribant, alguns molt contents, d’altres una mica més tímids, alguns expectants del que trobarien i també algun una mica trist pel que suposa separar-se dels qui coneix.
Mica a mica anirem adaptant-nos a la nova escola, amb els companys i les mestres.
Encara no sabem com ens direm i de moment ens diuen els de P-3, tot i que aquest nom no ens acaba de convèncer:
– No sóc P-3, ara ja sóc mitjana. (Jana)
– Jo aviat faré 4 (Oriol)
-JO en tinc així (obrint la petita maneta amb dos dits) (Carla)
– Jo si que en tinc 3 i un dia també en faré 4. (Biel)
Aquests primers dies hem jugat a dins i a fora, ens hem retrobat bells amics, n’hem conegut de nous, hem compartit materials, cantat i pintat.
Segur que ens ho passarem molt bé i descobrirem petits i grans secrets que anirem compartint amb vosaltres.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Aquesta entrada ha esta publicada en Curs 2012-2013. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

