COMENCEM A INVESTIGAR…

Comencen les investigacions…a la classe de 1r A hem començat a investigar…l’Otto ens va portar un dia un fòssil que havia trobat i vam decidir que un dia l’ investigaríem.

–          Jo també en tinc un a casa!

–          Jo en tinc un que hi ha una pota d’estrella de mar , el podria portar i també portaré la lupa d’investigador.

–          El meu pare en té un de molt gran!

I així ha estat com hem pogut començar a investigar i es que tots són diferents, fins hi tot hem descobert que algun company/a n’havia portat algun que no era fòssil.

–          I com s’ho fa la petxina per quedar aquí dins? Es preguntaven…

–          I per què per sobre és petxina i per sota pedra?

Però l’aventura no s’acaba aquí, aquesta setmana el Roc ens ha portat dos serps, un vidriol i una cria de serp verda, les hem estat observant i hem vist que no són iguals .

–          La verinosa té els ulls marrons i l’altra els té negres

–          Ei! Jo li veig les escates  platejades.

–          On té la boca la serp?

–          Les serps llargues ho són perquè tenen més anys?

Observant la pell de serp identifiquen la part de sota i la de sobre, i alguns dels companys/es expliquen que les serps canvien la pell un cop a l’any.

Continuarem descobrint…

Aquesta entrada s'ha publicat en Curs 2012-2013 i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

