L’espai

Comprar i vendre, cuinar, menjar i fregar,….

L’espai domèstic: aquell lloc on, mitjançant el joc, acosta a l’infant al món de l’adult!

Sol no es pot jugar, per comprar necessito un botiguer, si vaig a dinar necessito algú que em prepari el menjar o bé si preparo el menjar necessito algú que s’ho mengi; i en acabar necessito rentar tot allò que he embrutat.

Un moneder, una bossa per anar a comprar, em preparo i …. cap a la botiga on agafaré un carro o bé una cistella que ompliré per després portar a la cuina.

A vegades sol no puc i els grans m’ajuden o bé jo busco els recursos per fer-ho jo sol!

També ens podem organitzar i preparar el dinar per tots els que estem aquell dia a l’espai jugant o bé podem organitzar un pícnic.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

 

Aquesta entrada ha esta publicada en Curs 2012-2013. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.