DES DE COMA-RUGA

Això és el que ens hauria agradat enviar-vos de Coma-ruga i no ens va ser possible.

BON DIA DES DE COMA-RUGA
Després de parar-nos a esmorzar al Parc de l’Agulla vam arribar a les 12’30 a l’alberg, vam endreçar una mica les habitacions i a dinar. Hi havia gana i fins i tot vam sentir que a Coma-ruga el dinar és més bo que al Vinyet.
El sol estava amagat entre els núvols però amb els missatges del follet Oriol no vam poder resistir la temptació d’anar al mar i remullar-nos fins el turmell, el genoll, que no passi del melic als més agosarats.
Petits tresors, petxines, excavacions, saltar onades per acabar a la captura de pirates en un vaixell mig destruït a la sorra.
Per sopar pizza i llom amb patates i el follet Oriol continua fent de les seves i ens convida a buscar entre els amagatalls del bosquet un petit tresor.
Ja amb les piles bastant descarregades decidim a les 10’30 anar a dormir i alguns la petita caminada cap a l’alberg els carrega de nou i sembla que avui poder no dormiran, però a les 11’30 ja no hi ha veu que se senti i fins avui a les 7’30 que han començat sentir-se les primeres corredisses.
El dia no ens vol acompanyar gaire però farem el que sigui per poder trobar la caixa amb els tresors del germà de l’Oriol.
Ei, us deixem està sortint el sol. Fins aviat.
OCEANS

Properament publicarem la resta de fotografies del dijous i divendres.

Aquesta entrada ha esta publicada en Curs 2012-2013. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.