ESPAI DE CONSTRUCCIONS

9.30h Els infants surten de l’aula per anar a l’espai elegit. A l’espai de construccions s’escolta una música relaxant de fons. Els infants escriuen o enganxen el seu nom a la cartellera de la porta i se situen dins l’espai, segons els seus interessos, en petit grup o individualment.

L’aula està dividida en diferents racons:
-Una taula amb fulls i colors, on creen i il•lustren històries, plasmen les seves construccions,…

-Un racó amb contes, fotografies i llibres d’edificis i construccions.
-Diversos materials (fustes, troncs, pedres,…) i jocs distribuïts per l’aula.

Tot està disposat per a que pugui fluir la imaginació i la creativitat, on el joc simbòlic juga un paper important (vehicles, naus, un zoo, la casa de mil i un contes, una perruqueria, un garatge,…).

Els infants poden observar, manipular, experimentar, equivocar-se, aprendre dels propis errors i tornar a començar, per gaudir de les gestes aconseguides.

La fotografia és un bon recurs per poder immortalitzar tot allò que han construït.


Canvi de música, que anuncia el moment de començar a recollir per anar a esmorzar.
Quan està tot recollit busquem un lloc a la tarima. Ara poden verbalitzar allò que han creat, construït, dibuixat,… Els altres escolten amb atenció.
Tots tornen a la seva aula són les 10.30h

Aquesta entrada ha esta publicada en CONSTRUCCIONS, Curs 2013-2014, ESPAIS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.